AGROFAM TRADING S.R.L.-REORGANIZARE
2011-12-12
|
____________________________________________________________________________________________
Nr.173/13.05.2025
RAPORT ASUPRA FONDURILOR OBTINUTE DIN LICHIDARE PENTRU
DEBITORUL AGROFAM TRADING S.R.L.

Lichidator judiciar: EUROIAL INSOL IPURL
Debitor: AGROFAM TRADING S.R.L.
1. Soldul contului de lichidare :
Soldul contului la data de 15.06.2018 era de 14.164,64 lei .
2. Incasari din valorificarea bunurilor :
Au fost vandute bunuri din patrimoniul debitoarei, valoarea totala obtinuta fiind de 150.791,91 lei, situatia analitica a acestor vanzari fiind aratata in rapoartele de activitate.
3. Men?iuni privind fondurile ob?inute din încasarea de crean?e :
Au fost obtinute fonduri din recuperarea creantelor, in valoare de 5.960.795 lei. Nu au fost obtinute alte sume din servicii sau chirii.
4. Mentiuni privind veniturile din dobanzi : 8,80 lei .
5. Totalul sumelor aflate in contul de lichidare : 0 lei .
6. Men?iuni privind plata retribu?iei lichidatorului judiciar :
Odata cu deschiderea procedurii, s-a dispus numirea administratorului judiciar, stabilindu-se un onorariu provizoriu de 2.000 lei, fara TVA, iar prin hotararea Adunarii Creditorilor nr.1/14.04.2017 a fost aprobat onorariul administratorului judiciar Euroial Insol SPRL, in suma de 1.000 lei/luna.
Prin hotararea nr.849/15.06.2018, Tribunalul Ialomita a admis cererea formulat? de administratorul judiciar Euroial Insol SPRL, in temeiul art.145 alin.(1) lit.b) din Legea nr.85/2014 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?? si a decis intrarea în procedura falimentului a debitoarei. fiind mentinut ca lichidator Euroial Insol SPRL, cu un onorariu fix provizoriu de 2000 lei, fara TVA, iar prin hotararea Adunarii Creditorilor nr.4/05.10.2018 a fost aprobat onorariul lichidatorului judiciar Euroial Insol SPRL, in suma de 1.000 lei/luna.
Prin hotararea Adunarii Creditorilor din 29.11.2022 a fost aprobat onorariul lichidatorului judiciar Euroial Insol SPRL, in suma de 1.500 lei/luna si 5% din sumele ce vor fi distribuite creditorilor.
7. Men?iuni privind plata cheltuielilor prevazute la art.159 pct.1 si art.161 pct.1 din Legea privind procedura insolventei, precum si sumele distribuite:
Cheltuielile de procedura decontate pana la aceasta data, in conformitate cu dispozitiile art.159 pct.1 si art.161 pct.1 din Legea nr.85/2014 , sunt urmatoarele :
· Onorariu lichidator (decontat integral) 387.539 lei
· Cheltuieli cu servicii la terti (contabil, evaluator, furnizori) 18.300 lei
· Prestari servicii 967,37 lei
· Comision bancar 2.940,72 lei
· Cheltuieli cu salarii si asimilate 1.437 lei
· Cheltuieli materiale 0 lei
· Cheltuieli cu energia si apa 0 lei
· Cheltuieli cu publicitatea 822,24 lei
· Cheltuieli postale 0 lei
· Taxa UNPIR 2% 121.695,54 lei
· TVA de plata 24.240 lei
· Impozite locale curente 49.681 lei
· Datorii curente AJFP 125.521 lei
· Taxe ONRC si token 665 lei
· Cuciureanu Paulica-Gabriela 68.452,99 lei
· Sume distribuite 1.554.380 lei.
___________________________________________________________________
TOTAL 2.356.642 lei
8.Alte mentiuni :
Soldul contului colector la data de 13.05.2025 este de 3.780.690 lei. Se vor pl?ti crean?a curent? c?tre dl.Poienaru Stefan, in valoare de 377.225 lei, ?i cheltuielile de procedur?, in valoare de 5.955 lei, si am propus distribuirea catre creditorii prevazuti la art.161 din lege, respectiv bugetari ?i chirografari (pro rata), a sumei de 3.397.510 lei, conform planului de distribuire intre creditori.
Lichidator judiciar
Euroial Insol IPURL
|
____________________________________________________________________________________________
Nr.174/13.05.2025
PLAN DISTRIBUIRE
A FONDURILOR OBTINUTE DIN LICHIDARE
Numar dosar : 2457/98/2016
Judecator sindic : Neagu Claudia-Georgeta
Temei juridic : art.161 din Legea nr.85/2014
Lichidator judiciar : Euroial Insol IPURL
Debitor : AGROFAM TRADING SRL
A. Distribuire creditori
|
Creditor |
Creanta admisa in tabel (lei) |
Sume distribuite anterior (lei) |
Suma propusa pentru distribuire (lei) |
Creanta ramasa neacoperita (lei) |
Observatii |
|
I.GARANTATI |
|
|
|
|
|
|
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI |
725.928
|
97.133,05+ 49.906,72 13.02.2023 distribuita |
193.179,54 |
385.708,69
|
|
|
II.BUGETARI |
|
|
|
|
|
|
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI |
1.003.579 |
27.445,53+ 130.611,88 |
845.521,59 |
0 |
|
|
MUNICIPIUL FETESTI |
20.213,12 |
552,78+ 2.630,66 |
17.029,68 |
0 |
|
|
FONDUL DE GARANTARE A CREDITULUI RURAL-IFN S.A.sub conditie (CEC BANK S.A.) |
5.350.000 |
0
|
0 |
0 |
Sub conditie |
|
FONDUL DE GARANTARE A CREDITULUI RURAL-IFN S.A. (PIRAEUS BANK ROMANIA S.A.) |
5.081.909,44-1.738.178,36 |
138.978,30+ 661.390,66+ Dif.achitata |
0 |
0 |
|
|
FONDUL DE GARANTARE A CREDITULUI RURAL-IFN S.A. (BRD S.A.) |
1.600.000 |
43.756,25+ 208.233,75+ dif.achitata |
0 |
0 |
|
|
III.CHIROGRAFARI |
|
|
|
|
|
|
BANCA TRANSILVANIA S.A. |
1.046.556,08 |
0 |
1.211,11 |
1.926,72 lei 491,42 lei (99,34 eur) |
|
|
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A. |
708.312,37 |
0 |
63.681,44 |
316.314,52- 125.484,60- 63.681,44 127.148,48 |
|
|
POIENARU ?TEFAN |
125.484,60 |
0 |
41.875,20 |
83.609,40 |
|
|
PLANTAGRO COM S.R.L. |
270.010 |
0 |
90.104,45 |
179.905,55 |
|
|
BUNGE ROMANIA S.R.L. |
29.576,95 |
0 |
9.870,06 |
19.706,89 |
|
|
PATRIA BANK S.A. (BANCA COMERCIALA CARPATICA S.A.) |
1.240.669,62 |
1.240.669,62Achitata de A.H. |
0 |
0
|
|
|
EULER HERMES S.A. (SC FIRST INVESTEMENT MANAGEMENT SRL- balanta) |
99.244,39 |
0 |
33.118,63 |
66.125,76 |
|
|
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. |
10.279,82 |
0 |
3.430,46 |
6.849,36 |
|
|
ROROM TOTAL MARKET S.R.L. |
12.126,21 |
0 |
4.046,61 |
8.079,60 |
|
|
POIENARU STEFAN |
228.109,30 |
0 |
76.121,86 |
151.987,44 |
|
|
AGROFAM UNIREA S.R.L. |
2.298.473 |
0 |
767.018,46 |
1.531.454,54 |
|
|
AGROFAM COM S.R.L.
|
3.190.580,58 |
0 |
1.064.721,75 |
2.125.858,83 |
|
|
VALEANU TRAICU MARIA ECATERINA |
142.550 |
0 |
0 |
142.550 |
|
|
P.F. VALEANU CORNELIU (decedat) |
421.029,17 |
0 |
140.500,74 |
280.528,43 |
|
|
CEC BANK S.A. |
12.019.072,33 |
0 |
0 |
0 |
|
|
B.E.J. COJOCARU BOGDAN MIHAI |
18.229,81 |
18.229,81 Achitat |
0 |
0 |
|
|
AGROFAM HOLDING SRL-IN INSOLVENTA |
3.429,24 |
0 |
40.171,16 |
80.207,08 |
|
|
I.I. ANGHELACHE BOGDAN CALIN (ANGHELACHE BOGDAN CALIN ) |
6.137,22 |
0 |
2.048,04 |
4.089,18 |
|
|
LUBEXPERT ROMANIA S.R.L. |
11.564,67 |
0 |
3.859,22 |
7.705,45 |
|
|
IVAN IONEL |
7.748,80 |
0 |
0 |
7.748,80 |
|
|
I.F. IABA CATALIN MIHAIL |
173.780,20 |
0 |
0 |
173.780,20 |
|
|
IV.SALARIATI |
|
|
|
|
|
|
SALARIATI |
193.741 |
193.741 |
0 |
0 |
|
|
V.ASOCIATI |
|
|
|
|
|
|
POIENARU STEFAN |
6.106.456,56 |
0 |
0 |
6.106.456,56 |
|
|
TOTAL |
|
1.554.380
|
3.397.510
|
|
|
B. Cheltuieli de procedura
Cheltuielile de procedura acumulate si decontate pana la aceasta data, in conformitate cu dispozitiile art. 159 pct. 1 si art. 161 pct. 1 din Legea nr. 85/2014, sunt urmatoarele :
· Onorariu lichidator 387.539 lei
· Cheltuieli cu servicii la terti(contabil, evaluator, furnizori) 18.300 lei
· Cheltuieli cu expertiza tehnica 0 lei
· Prestari servicii 967,37 lei
· Comision bancar 2.940,72 lei
· Cheltuieli cu taxe si impozite 49.681 lei
· Cheltuieli cu salarii si asimilate 1.437 lei
· Cheltuieli materiale 0 lei
· Cheltuieli cu energia si apa 0 lei
· Cheltuieli cu publicitatea 822,24 lei
· Cheltuieli postale 0 lei
· Taxa UNPIR 2% 121.695,54 lei
· T.V.A. pe perioada lichidarii 24.240 lei
· Datorii curente AJFP 125.521 lei
· Taxe ONRC si token 665 lei
· Cuciureanu Paulica-Gabriela 68.452,99 lei
· Sume distribuite 1.554.380 lei
___________________________________________________________________
TOTAL CHELTUIELI DE PROCEDURA : 2.356.642 lei
Soldul contului colector la data de 13.05.2025 este de 3.780.690 lei.
Pentru perioada de raportare martie-mai 2025, se vor achita onorariul lichidatorului, in valoare de 5.355 lei (martie-mai 2025), si serviciile contabile, in valoare de 600 lei (aprilie-mai 2025).
De asemenea, vom efectua plata creantei curente catre dl.Poienaru Stefan, in valoare de 377.225 lei, a?a cum a fost aprobat? anterior, si distribuirea catre creditorii prevazuti la art.161 pct.5 ?i 8 din lege, respectiv bugetari ?i chirografari(pro rata), a sumei r?mase, în valoare de 3.397.510 lei.
Lichidator judiciar
Euroial Insol IPURL
|
____________________________________________________________________________________________
Nr.172 /13.05.2025
RAPORT FINAL PRIVIND DEBITORUL
AGROFAM TRADING S.R.L.
Numar dosar : 2457/98/2016
Judecator sindic : Neagu Claudia-Georgeta
Temei juridic : art.167 din Legea nr.85/2014
Lichidator judiciar : Euroial Insol I.P.U.R.L.
Debitor : AGROFAM TRADING S.R.L.
I. Preliminarii
Societatea AGROFAM TRADING S.R.L. are sediul in mun.Fetesti, str.Fetesti-Stelnica Km. 3, jud.Ialomita, este inregistrata la O.R.C. sub nr.J21/544/2004, inregistrata fiscal sub nr.17087401, si are ca obiect principal de activitate depozitari (cod 5210).
Capitalul social este de 200 lei, divizat in 20 parti sociale, detinute astfel: dl.Valeanu Traicu Costel-Laurian, in calitate de asociat, aport la capital 20 lei, numar parti sociale 2, cota de participare la beneficii si pierderi 10%, si dl.Poienaru Stefan, in calitate de asociat, aport la capital 180 lei, numar parti sociale 18, cota de participare la beneficii si pierderi 90%.
La data deschiderii procedurii, calitatea de administrator era detinuta de dl.Nedelciu Neculae.
Din datele furnizate de administratorul social, coroborate cu informatiile de la Registrul Comertului, societatea era in functiune la data deschiderii procedurii si are depuse bilanturile contabile la zi.
Prin incheierea din data de 13.01.2017, Tribunalul Ialomita a dispus, in baza Legii nr.85/2014, la cerere, deschiderea procedurii insolventei debitoarei AGROFAM TRADING S.R.L., cu sediul in mun.Fetesti, jud. Ialomita.
Odata cu deschiderea procedurii, s-a dispus numirea administratorului judiciar, stabilindu-se un onorariu provizoriu de 2.000 lei, fara TVA, iar prin hotararea Adunarii Creditorilor nr.1/14.04.2017 a fost aprobat onorariul administratorului judiciar Euroial Insol SPRL, in suma de 1.000 lei/luna.
Prin hotararea nr.849/15.06.2018, Tribunalul Ialomita a admis cererea formulat? de administratorul judiciar Euroial Insol SPRL, in temeiul art.145 alin.(1) lit.b) din Legea nr.85/2014 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?? si a decis intrarea în procedura falimentului a debitoarei, fiind mentinut ca lichidator Euroial Insol SPRL, cu un onorariu fix provizoriu de 2000 lei, fara TVA, iar prin hotararea Adunarii Creditorilor nr.4/05.10.2018 a fost aprobat onorariul lichidatorului judiciar Euroial Insol SPRL, in suma de 1.000 lei/luna.
Prin hotararea Adunarii Creditorilor din 29.11.2022 a fost aprobat onorariul lichidatorului judiciar Euroial Insol SPRL, in suma de 1.500 lei/luna si 5% din sumele ce vor fi distribuite creditorilor.
La elaborarea raportului au fost folosite informatiile existente la Oficiul Registrului Comertului si Ministerul Finantelor Publice.
Pe toata durata derularii procedurii, practicianul in insolventa a informat creditorii si judecatorul-sindic cu privire la stadiul procedurii, prin rapoartele de activitate depuse.
II.Stabilirea masei pasive
In vederea stabilirii masei pasive a debitorului AGROFAM TRADING S.R.L., practicianul a notificat deschiderea procedurii insolventei tuturor creditorilor din lista prezentata de catre debitor, in temeiul dispozitiilor Legii nr.85/2014, punandu-li-se in vedere sa depuna declaratii de creanta in vederea intocmirii tabelului creditorilor. Dupa depunerea si verificarea tuturor creantelor, a fost intocmit tabelul preliminar, care a devenit si definitiv consolidat. Totalul masei pasive, astfel cum acesta a fost stabilit ca urmare a verificarilor efectuate, este de 19.810.758,71 lei, asa cum rezulta din tabelul definitiv consolidat.
III.Stabilirea masei active
Din documentele contabile si din declaratia administratorului debitoarei a rezultat ca societatea detinea mijloace fixe.
Pentru a stabili masa activa a debitorului, in conformitate cu prevederile Legii nr.85/2014, s-a procedat la efectuarea inventarierii patrimoniului acestuia. Inventarierea s-a efectuat in anul 2018, ocazie cu care s-a constatat ca in patrimoniul debitoarei existau bunuri din clasa mijloace de transport, echipamente tehnologice si mobilier, aparatura birotica.
|
|
NR.CRT |
DENUMIRE BUNURI |
U/M |
CANT |
PRET EVALUAT |
||
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
|
|
1 |
Taror, 2012 |
buc |
1 |
448.295 |
||
|
|
2 |
Microbuz Volkswagen |
buc. |
1 |
13.830 |
||
|
|
3 |
Autotractor Iveco |
buc. |
1 |
22.010 |
||
|
|
4 |
Bascula electronica, 2006 |
buc. |
1 |
85.352 |
||
|
|
5 |
Taror , 2012 |
buc. |
1 |
107.288 |
||
|
|
6 |
Granomat, 2008 |
buc. |
1 |
9.238 |
||
|
|
7 |
Granomat, 2008 |
buc. |
1 |
9.238 |
||
|
|
8 |
Granomat, 2008 |
buc. |
1 |
9.238 |
||
|
|
9 |
Sistem cantarire, 2006 |
buc. |
1 |
23.344 |
||
|
|
10 |
Granomat, 2008 |
buc. |
1 |
9.238 |
||
|
|
11 |
Casa de marcat, 2008 |
buc. |
1 |
643 |
||
|
|
12 |
Pompa carburanti, 2009 |
buc. |
1 |
8.930 |
||
|
|
13 |
Aparat capsat, 2005 |
buc. |
1 |
838 |
||
|
|
14 |
Generator electric, 2010 |
buc. |
1 |
1.361 |
||
|
|
15 |
Microbuz 1997 |
buc. |
1 |
9.943 |
||
|
|
16 |
Microbuz 1999 |
buc. |
1 |
6.372 |
||
|
|
17 |
Autoutilitara Ford Tranzit |
buc. |
1 |
17.200 |
||
|
|
18 |
Casa de bani |
buc. |
1 |
1.750 |
||
|
|
19 |
Copiator Toshiba |
buc. |
1 |
800 |
||
|
|
20 |
Centrala telefonica |
buc. |
1 |
700 |
||
|
|
21 |
Mobilier birou |
buc. |
1 |
5.805 |
||
|
|
22 |
Sistem de securitate |
buc. |
1 |
1.450 |
||
|
|
23 |
Mobilier bucatarie |
buc. |
1 |
3.225 |
||
|
|
24 |
Deseuri metalice |
kg |
1 |
57.401 |
||
|
|
25 |
Stoc piese/consumabile (conform lista) |
bloc |
1 |
55.190 |
||
|
|
26 |
SDV-uri(conform lista) |
bloc |
1 |
67.227 |
||
|
|
27 |
Module birouri |
bloc |
1 |
21.896 |
||
|
|
28 |
Autotractor Man |
buc. |
1 |
13,650 |
||
|
|
29 |
Semiremorca |
buc. |
1 |
25,200 |
||
|
|
30 |
Autoutilitara Man |
buc. |
1 |
10,250 |
||
|
|
31 |
Semiremorca |
buc. |
1 |
14,400 |
||
|
|
32 |
Autoutilitara Man |
buc. |
1 |
14,750 |
||
|
|
33 |
Tractor (Deseu Metalic) |
KG |
800 |
800 |
||
|
|
|
|
|||||
IV.Efectuarea lichidarii
In vederea efectuarii activitatii de lichidare a patrimoniului debitoarei, am dispus evaluarea bunurilor inventariate, valoarea rezultata, conform raportului de evaluare depus, fiind de 1.076.852 lei. Potrivit Legii nr.85/2014, procedura de valorificare a bunurilor a constat in vanzarea la licitatie publica, in baza Regulamentului de vanzare, asa cum s-a aprobat de c?tre creditori, efectuandu-se publicitatea prin presa nationala, cat si prin afisarea pe site-ul propriu si pe alte site-uri specializate.
In urma sedintelor de licitatie organizate in perioada falimentului, 2018-2023, bunurile aflate in patrimoniul debitoarei au fost vandute pentru pretul total de 150.791,91 lei.
În perioada procedurii de faliment, au fost recuperate crean?ele înscrise în tabelul creditorilor debitoarei Agrofam Holding SRL, în valoare total? de 5.960.795 lei.
Fondurile obtinute din lichidare, provenite din recuperari creante si vanzarea bunurilor, au fost folosite pentru acoperirea cheltuielilor de procedura, iar diferenta rezultata, in suma de 5.352.980 lei, a fost distribuita creditorilor, conform tabelului de distribuire.
Situatia incasarilor si a platilor efectuate in cadrul procedurii, pe intreaga perioada, este redata mai jos, cu respectarea dispozitiilor art.59 din Legea nr.85/2014.
V.Situatiile financiare finale ale procedurii de lichidare
In conformitate cu prevederile art.167 din Legea nr.85/2014, situatia financiara finala a procedurii insolventei debitorului AGROFAM TRADING S.R.L., se prezinta astfel:
Bilant general de lichidare
|
INDICATORI |
PERIOADA 2016-2025 |
|
|
incasari |
plati |
|
|
Sold initial |
14.164,64 |
|
|
Incasare vanzare bunuri |
150.791,91 |
|
|
Recuperare creante |
5.960.795 |
|
|
Venituri din dobanzi |
8,8 |
|
|
Venituri din activitati diverse |
0 |
|
|
C/v concedii medicale |
5.616,80 |
0 |
|
Salarii |
|
1.437 |
|
Onorariu lichidator |
|
387.539 |
|
Postale , publicitate |
|
822,24 |
|
Materiale , energia , apa |
|
0 |
|
Evaluare |
|
1.500 |
|
Comision bancar |
|
2.940,72 |
|
Servicii contabilitate |
|
16.800 |
|
Servicii terti(firma paza, impozite,taxe,transport) |
|
967,37 |
|
Taxa 2% UNPIR |
|
121.695,54 |
|
Impozite locale curente |
|
49.681 |
|
Datorii curente AJFP |
|
125.521 |
|
T.V.A. pe perioada lichidarii |
|
24.240 |
|
Taxe ONRC si token |
|
665 |
|
Cuciureanu Paulica-Gabriela |
|
68.452,99 |
|
Distribuire creditori |
|
5.329.115 |
|
TOTAL |
6.131.377 |
6.131.377 |
|
SOLD |
0 |
|
VI.Concluzii
Avand in vedere considerentele prezentate in sinteza, solicitam aprobarea prezentului raport final, urmand s? se dispuna inchiderea procedurii de faliment a debitoarei AGROFAM TRADING S.R.L.,, in conformitate cu prevederile art.175 alin.2 din Legea nr.85/2014, cu consecinta radierii acesteia din Registrul Comertului.
Societatea debitoare nu a prezentat probleme de mediu, iar arhiva a ramas in paza si pastrarea administratorului special, dl Poienaru Stefan, potrivit protocolului incheiat cu acesta.
Prezentul raport va fi comunicat creditorilor si debitorului prin publicare in BPI, fiind afisat si la usa Tribunalului Ialomita.
De asemenea, in conformitate cu disp.art.180 din Legea nr.85/2014, solicitam sa se dispuna desc?rcarea lichidatorului si a tuturor persoanelor care ne-au asistat in prezenta procedura de toate îndatoririle si responsabilit?tile ce ne-au revenit în baza legii.
Lichidator judiciar
Euroial Insol IPURL
TRIBUNALUL IALOMITA
Dosar nr.2457/98/2016
Nr.171/13.05.2025
TABEL DEFINITIV CONSOLIDAT AL CREANTELOR DEBITOAREI AGROFAM TRADING S.R.L.
-REVIZUIT MAI 2025-
*) Cuprinde numai creantele nascute anterior deschiderii procedurii de faliment-15.06.2018
|
Nr. crt. |
Creditori |
Sediul creditorului |
Val.creantei declarate -lei- |
Creanta admisa in urma verificarii -lei- |
Creanta ramasa dupa distribuire/ înlocuire |
Caracteristicile creantei admise in urma verificarii |
Ponderea creantei (%) |
Observatii |
|
|
|
categ |
total |
|||||||
|
|
GARANTATI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI |
Ploiesti, str.Aurel Vlaicu, nr.22 0244/593906 |
725.928 |
725.928 |
725.928- 97.133,05 49.906,72 578.888,23 |
Art.159 pct.3 |
100 |
3,89 |
|
|
|
TOTAL I |
|
725.928 |
725.928
|
578.888,23 |
|
100 |
|
|
|
|
BUGETARI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI |
Ploiesti, str.Aurel Vlaicu, nr.22 0244/593906 |
1.003.579 |
1.003.579 |
845.521,59 |
Art.161 pct.5 |
98,03 |
5,68 |
|
|
3. |
MUNICIPIUL FETESTI |
Fetesti, str.Calarasi nr.595, bl.CF3, sc.A |
20.213,12 |
20.213,12 |
17.029,68 |
Art.161 pct.5 |
1,97 |
0,11 |
|
|
4. |
FONDUL DE GARANTARE A CREDITULUI RURAL-IFN S.A. (BRD S.A.) |
Bucuresti, str.Occidentului, nr.5, sector 1, , suport@fgcr.ro office@fgcr.ro |
1.600.000 |
1.600.000 |
382.059,80-382.059,80 0 |
Art.161 pct.5 |
0 |
0 |
|
|
|
TOTAL II |
|
2.623.792,12 |
2.623.792,12 |
862.551,27 |
|
|
|
|
|
|
CHIROGRAFARI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
BANCA TRANSILVANIA S.A. |
Buzau, str.Unirii, bl.13 AB, jud.Buzau, fax 0238/411750 |
16,08 1.046.556,08 |
1.046.556,08 |
3.137,83 lei 491,42 lei (99,34 eur) |
Art.161 pct.8 |
0,05 |
0,02 |
|
|
6. |
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A. |
Calarasi, str.Flacara nr.65, jud Calarasi, office@beclea-mituca.ro |
708.312,37 |
708.312,37 |
316.314,52- 125.484,60 190.829,92 |
Art.161 pct.8 |
2,60 |
1,28 |
|
|
7. |
POIENARU STEFAN |
|
125.484,60 |
125.484,60 |
125.484,60 |
Art.161 pct.8 |
1,71 |
0,84 |
|
|
8. |
PLANTAGRO COM S.R.L. |
Vaslui, str.Soseaua Nationala, nr.28, jud.Vaslui, fax. 0235.313.159 |
270.010 |
270.010 |
270.010 |
Art.161 pct.8 |
3,68 |
1,81 |
|
|
9. |
BUNGE ROMANIA S.R.L. |
Bucuresti, sector 2, str. Barbu Vacarescu nr.201, et.13, biroul nr.2, 021.305.32.02. |
29.576,95 |
29.576,95 |
29.576,95 |
Art.161 pct.8 |
0,40 |
0,20 |
|
|
10. |
PATRIA BANK S.A. (BANCA COMERCIALA CARPATICA S.A.) |
Slobozia, str.Matei Basarab, bl.D4, sc.A, parter, radu.geaboc@patriabank.ro |
1.240.669,62 |
1.240.669,62 |
117.512,48- 117.512,48 0 |
Art.161 pct.8 |
0 |
0 |
|
|
11. |
EULER HERMES S.A. (SC FIRST INVESTEMENT MANAGEMENT SRL- balanta) |
Bucuresti, Piata Romana nr.1, ap.,2, sector 1, office@lawyer-contact.ro |
135.000 |
99.244,39 |
99.244,39 |
Art.161 pct.8 |
1,35 |
0,67 |
Creanta admisa in parte |
|
12. |
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. |
Constanta, str.Prelungirea Traian, jud.Constanta net@drdpct.ro |
10.279,82 |
10.279,82 |
10.279,82 |
Art.161 pct.8 |
0,14 |
0,07 |
|
|
13. |
ROROM TOTAL MARKET S.R.L. |
Bucuresti, str.Preciziei nr.1, et.4, sector 6, URBAN&ASOCIATII SRL 021.3115330/31 secretariat@urbansiasociatii.ro |
21.645,27 |
12.126,21 |
12.126,21 |
Art.161 pct.8 |
0,16 |
0,08 |
Creanta admisa in parte |
|
14. |
POIENARU STEFAN |
|
228.109,30 |
228.109,30 |
228.109,30 |
Art.161 pct.8 |
3,11 |
1,53 |
|
|
15 |
AGROFAM UNIREA S.R.L. |
Fetesti, str.Rozmarin, bl.Z29, ap.5, et.2, 0243.362.951 agrofam2005@yahoo.com |
2.298.473 |
2.298.473 |
2.298.473 |
Art.161 pct.8 |
31,31 |
15,44 |
|
|
16. |
AGROFAM COM S.R.L. |
Fetesti, str.Rozmarin, bl.Z29, 0243.362.951 agrofam2005@yahoo.com |
3.190.580,58 |
3.190.580,58 |
3.190.580,58 |
Art.161 pct.8 |
43,46 |
21,43 |
|
|
17. |
VALEANU TRAICU MARIA ECATERINA |
|
142.550 |
142.550 |
142.550 |
Art.161 pct.9 |
1,94 |
0,96 |
|
|
18. |
P.F. VALEANU CORNELIU (decedat) |
|
421.029,17 |
421.029,17 |
421.029,17 |
Art.161 pct.8 |
5,73 |
2,83 |
|
|
19. |
B.E.J. COJOCARU BOGDAN MIHAI |
Bucuresti, str.Mihai Eminescu nr.17, et.1, ap.8, sect.1, 021.31.41.908 |
18.229,81 |
0 |
0 |
Art.161 pct.8 |
0 |
0 |
|
|
20. |
AGROFAM HOLDING SRL-IN INSOLVENTA |
Fetesti, Aleea Rozmarin, Vila Z29, ap.1-4, Ialomita |
120.378,24 |
120.378,24 |
120.378,24 |
Art.161 pct.8 |
1,64 |
0,81 |
|
|
21. |
I.I. ANGHELACHE BOGDAN CALIN (ANGHELACHE BOGDAN CALIN ) |
Slobozia, bd.Unirii, bl.E 15, sc.B, ap.3, av.Ciuperca Aurelia 0243.231122 |
6.500 |
6.137,22 |
6.137,22 |
Art.161 pct.8 |
0,08 |
0,04 |
Creanta admisa in parte |
|
22. |
LUBEXPERT ROMANIA S.R.L. |
Satu Mare, Parc Industrial Sud nr.2, av.Oprea Mariana, sandaoprea2@yahoo.com |
11.564,67 |
11.564,67 |
11.564,67 |
Art.161 pct.8 |
0,16 |
0,08 |
|
|
23. |
IVAN IONEL |
|
7.748,80 |
7.748,80 |
7.748,80 |
Art.161 pct.9 |
0,11 |
0,05 |
|
|
24. |
I.F. IABA CATALIN MIHAIL |
Viziru, jud.Braila, tel.0239.666.351 catvizana@yahoo.com |
173.780,20 |
173.780,20 |
173.780,20 |
Art.161 pct.9 |
2,37 |
1,17 |
|
|
|
TOTAL III |
|
10.206.478,48 |
10.160.841,03 |
7.341.532,32 (99,34 eur) |
|
100 |
|
|
|
|
SALARIATI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
SALARIATI |
|
193.741 |
193.741 |
0 |
Art.161 pct.3 |
0 |
0 |
|
|
|
TOTAL IV |
|
193.741
|
193.741
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
ASOCIATI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
POIENARU ?TEFAN |
|
6.106.456,56 |
6.106.456,56 |
6.106.456,56 |
Art.161 pct.10 lit.a) |
100 |
41,01 |
|
|
|
TOTAL V |
|
6.106.456,56 |
6.106.456,56 |
6.106.456,56 |
|
100 |
|
|
|
|
TOTAL GENERAL |
|
19.856.396,16 |
19.810.758,71 |
14.889.428,38 |
|
|
100 |
|
Lichidator judiciar Euroial Insol IPURL