RELUPO COMPANY SRL-FALIMENT
2013-08-27
|
____________________________________________________________________________________________
Nr. 342/27.05.2024
TRIBUNALUL IALOMITA Debitoare: RELUPO COMPANY S.R.L.
JUDECATOR SINDIC <<in faliment; in bankruptcy; en failliete>>
Dosar nr. 2273/98/2013
Termen: 04.06.2024
RAPORT LUNAR PRIVIND DESCRIEREA MODULUI DE INDEPLINIRE A ATRIBUTIILOR SI JUSTIFICAREA CHELTUIELILOR EFECTUATE
I.MENTIUNI PRIVIND DESCRIEREA MODULUI IN CARE LICHIDATORUL JUDICIAR S-A ACHITAT DE ATRIBUTIILE SALE
1. ACTIVITATI DESFASURATE
In perioada de referinta, am urm?rit încasarea sumei in valoare de 67.656 lei, de la Alex Trans RFT SRL-in faliment, sum? ce a fost distribuit? de lichidatorul debitoarei.
Nemaiavând bunuri de valorificat, am întocmit situa?iile financiare finale ?i raportul final, în vederea închiderii procedurii.
Au fost intocmite ?i depuse declara?iile fiscale curente.
2.ACTIVITATI PREVIZIONATE
Dup? comunicarea ?i publicarea situa?iilor financiare finale ?i a raportului final, vom solicita închiderea procedurii.
II.MENTIUNI PRIVIND JUSTIFICAREA CHELTUIELILOR EFECTUATE IN PERIOADA DE REFERINTA
Situatia incasarilor si a platilor in procedura, în perioada de referint?, este urmatoarea:
Nr. crt. |
Document de plata/incasare |
Valoare -lei- |
Specificatie |
Observatii |
1 |
OP 4/12.04.2024 |
600,00 |
Servicii contabilitate 3 luni |
Plata |
2 |
OP 12/12.04.2024 |
67.656,00 |
Incasare creanta ALEX TRANS |
Incasare |
3 |
OP 5/27.05.2024 |
91.092,92 |
Onorariu lichidator, publicitate |
Plata |
4 |
OP 6/27.05.2024 |
400,00 |
Servicii contabilitate 2 luni |
Plata |
5 |
OP 7/27.05.2024 |
1.353,12 |
Taxa 2% UNPIR |
Plata |
Sodul contului colector la data de 27.05.2024 este de 97.340,00 lei.
Onorariul lichidatorului este stabilit atat in cota fixa, in suma de 1000 lei/luna, fara TVA, pe durata procedurii, si in cota procentuala de 2% din valoarea sumelor distribuite creditorilor, fiind decontat doar partial.
III.ALTE MENTIUNI
Creditorii pot contesta masurile luate potrivit disp.art.25 rap. la art.21 din lege, eventualele contestatii urmand a fi solutionate de judecatorul sindic in sedinta publica, la Tribunalul Ialomita.
Prezentul raport a fost transmis spre publicare la BPI la data de 27.05.2024.
Lichidator judiciar
Euroial Insol IPURL
Av.Marian Stroe
|
____________________________________________________________________________________________
Nr. 343/27.05.2024
RAPORT FINAL PRIVIND DEBITORUL
RELUPO COMPANY SRL TANDAREI
Numar dosar : 2273/98/2013
Judecator sindic : Oprea C?t?lin-Vasilic?
Temei juridic : art.129 din Legea nr.85/2006
Lichidator judiciar : Euroial Insol I.P.U.R.L.
Debitor : RELUPO COMPANY SRL
I. Preliminarii
Societatea RELUPO COMPANY SRL are sediul in or.Tandarei, str.Mecanizatori nr.3, bloc CORP C34, jud.Ialomita, este inregistrata la O.R.C. sub nr.J21/502/2009, inregistrata fiscal sub nr.13603755, si are ca obiect principal de activitate fabricarea caramizilor, tiglelor si a altor produse pentru constructii, din argila arsa (cod 2332).
Capitalul social este de 500 lei, detinut de doi asociati: Lupu Rodica Angelica, aport la capital 450 lei, echivaland cu 36 parti sociale reprezentand 90% din capitalul social total, si Lupu Constantin-Florinel, aport la capital 50 lei, echivaland cu 4 parti sociale, reprezentand 10% din capitalul social total. Lupu Constantin-Florinel a detinut calitatea de administrator.
Din datele furnizate de administratorul social, coroborate cu informatiile de la Registrul Comertului, societatea era in functiune la data deschiderii procedurii si are depuse bilanturile contabile la zi.
Prin incheierea din data de 10.10.2013, Tribunalul Ialomita a dispus, in baza Legii nr.85/2006, la cerere, deschiderea procedurii insolventei debitoarei RELUPO COMPANY SRL. Odata cu deschiderea procedurii, s-a dispus numirea lichidatorului judiciar, iar prin hotararea Adunarii Creditorilor nr.1/12.12.2013 a fost confirmat lichidatorul judiciar si s-a stabilit un onorariu de 1.000 lei/luna, fara TVA, pe intreaga durata a procedurii, si un onorariu in cota procentuala de 2% din sumele ce vor fi distribuite creditorilor, ce poate fi renegociat dupa inceperea lichidarii.
La elaborarea raportului au fost folosite informatiile furnizate de reprezentantul societatii, precum si cele existente la Ministerul Finantelor Publice.
Pe toata durata derularii procedurii, practicianul in insolventa a informat creditorii si judecatorul-sindic cu privire la stadiul procedurii, prin rapoartele de activitate depuse.
II.Stabilirea masei pasive
In vederea stabilirii masei pasive a debitorului RELUPO COMPANY SRL, practicianul a notificat deschiderea procedurii insolventei tuturor creditorilor din lista prezentata de catre debitor, in temeiul dispozitiilor Legii nr.85/2006, punandu-li-se in vedere sa depuna declaratii de creanta in vederea intocmirii tabelului creditorilor. Dupa depunerea si verificarea tuturor creantelor, a fost intocmit tabelul preliminar, care a devenit si definitiv.
Totalul masei pasive, astfel cum acesta a fost stabilit ca urmare a verificarilor efectuate, este de 3.521.206,61 lei, asa cum rezulta din tabelul definitiv revizuit.
III.Stabilirea masei active
Din documentele contabile si din declaratia administratorului debitoarei rezulta ca societatea detinea active imobilizate.
Pentru a stabili masa activa a debitorului, in conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006, s-a procedat la efectuarea inventarierii patrimoniului acestuia. Inventarierea s-a efectuat in anul 2013, ocazie cu care s-a constatat ca in patrimoniul debitoarei existau bunuri din clasa imobilizari corporale.
Nr. crt. |
Denumire activ |
U.M. |
Cant. |
Pret evaluare (lei) |
Pret vanzare (lei) |
|
1. |
Platforma betonata |
mp |
750 |
1.800 |
760,00 |
|
2. |
Platforma utilaje |
mp |
900 |
2.200 |
929,00 |
|
3. |
Transformator electric |
buc |
1 |
5.600 |
2.363,00 |
|
4. |
Paleti tip CFR |
buc |
4034 |
28.238 |
0,00 |
|
5. |
Retea electrica 3 stalpi |
buc |
1 |
900 |
380,00 |
|
6. |
Teren intravilan 20742 |
mp |
69.787 |
239.000 |
100.829,00 |
|
7. |
Teren intravilan 20756 |
mp |
8.658,46 |
46.000 |
19.406,25 |
|
8. |
Gard beton |
ml |
566 |
3.900 |
1.646,00 |
|
9. |
Constructie sediu administrativ C1 |
buc |
1 |
5.700 |
3.206,00 |
|
10. |
Garaj C3 |
buc. |
1 |
350 |
197,00 |
|
11. |
Atelier mecanic C7 |
buc. |
1 |
6.200 |
0,00 |
|
12. |
Magazie C8 |
buc |
1 |
8.300 |
0,00 |
|
13. |
Lot 1 teren |
mp |
55.211 |
399.100 |
224.494,00 |
|
14. |
Constructie C2(WC) |
buc. |
1 |
200 |
0,00 |
|
15. |
Lot 3 teren |
mp |
10.000 |
64.600 |
36.338,00 |
|
IV.Efectuarea lichidarii
In vederea efectuarii activitatii de lichidare a patrimoniului debitoarei, am dispus evaluarea bunurilor inventariate, valoarea rezultata, conform raportului de evaluare depus, fiind de 812.088 lei.
Potrivit Legii nr.85/2006, procedura de valorificare a bunurilor a constat in vanzarea la licitatie publica, in baza Regulamentului de vanzare, asa cum s-a aprobat de c?tre creditori, efectuandu-se publicitatea prin presa locala, cat si prin afisarea pe site-ul propriu si pe alte site-uri specializate.
Din anul 2014, au fost organizate sedinte de licitatie pentru valorificarea bunurilor.
Dupa mai multe sedinte de licitatie, bunurile aflate in patrimoniu au fost vandute pentru pretul total de 410.860 lei (390.548 lei +20.312 lei TVA), obtinandu-se un randament de 48,09%.
Fondurile obtinute din lichidare, provenite din vanzarea bunurilor, au fost folosite pentru acoperirea cheltuielilor de procedura, iar soldul existent la aceast? dat?, în valoare de 97.340 lei, este propus spre distribuire, conform planului de distribuire intre creditori.
Situatia incasarilor si a platilor efectuate in cadrul procedurii, pe intreaga perioada, este redata mai jos, cu respectarea dispozitiilor art.21 din Legea nr.85/2006.
V.Situatiile financiare finale ale procedurii de lichidare
In conformitate cu prevederile art.129 din Legea nr.85/2006, situatia financiara finala a procedurii insolventei debitorului RELUPO COMPANY SRL se prezinta astfel:
Bilant general de lichidare
INDICATORI |
PERIOADA 10.10.2013-27.05.2024 |
|
incasari |
plati |
|
Sold initial |
0 |
|
Incasare vanzare bunuri |
410.860 |
|
Recuperare valori + creante |
67.656 |
|
Dobanzi bancare |
1.838 |
|
Aport numerar lichidator |
2.000 |
|
Salarii |
|
|
Onorariu lichidator |
|
130.600 |
Postale , publicitate |
|
1.794 |
Materiale , energia , apa |
|
|
Evaluare |
|
3.900 |
Comision bancar |
|
724 |
Servicii contabilitate |
|
24.400 |
Servicii terti(firma paza, impozite, taxe,transport) |
|
3.160 |
Sume restituite lichidatorului |
|
2.000 |
Taxa 2% UNPIR |
|
9.164 |
Impozit |
|
400 |
T.V.A. pe perioada lichidarii |
|
28.872 |
Distribuire creditori |
|
277.340 |
TOTAL |
482.354 |
482.354 |
SOLD |
0 |
VI.Concluzii
Avand in vedere considerentele prezentate in sinteza, solicitam aprobarea prezentului raport final, urmand s? se dispuna inchiderea procedurii de faliment a debitoarei RELUPO COMPANY SRL, in conformitate cu prevederile art.132 alin.2 din Legea nr.85/2006, cu consecinta radierii acesteia din Registrul Comertului.
Societatea debitoare nu a prezentat probleme de mediu, iar arhiva a ramas in paza si pastrarea administratorului special.
Prezentul raport va fi comunicat creditorilor si debitorului, fiind afisat la usa Tribunalului Ialomita.
De asemenea, in conformitate cu disp.art.136 din Legea nr.85/2006, solicitam sa se dispuna descarcarea lichidatorului si a tuturor persoanelor care ne-au asistat in prezenta procedura, de toate îndatoririle si responsabilit?tile ce ne-au revenit în baza legii.
Lichidator judiciar
Euroial Insol IPURL
Av.Marian Stroe
|
____________________________________________________________________________________________
Nr.345/27.05.2024
PLAN DISTRIBUIRE A FONDURILOR OBTINUTE DIN
LICHIDARE SI DIN INCASAREA CREANTELOR
Numar dosar : 2273/98/2013
Judecator sindic : Oprea C?t?lin-Vasilic?
Temei juridic : art.122 din Legea nr.85/2006
Lichidator judiciar : Euroial Insol IPURL
Debitor : RELUPO COMPANY SRL
A. Distribuire creditori
Nr. crt. |
Creditor |
Creanta inscrisa in tabel |
Sume distribuite anterior |
Suma propusa pt. distribuire |
Creanta ramasa neacoperita |
Observatii |
|
I.Creante garantate |
|
|
|
|
|
1. |
D.G.R.F.P.PLOIESTI A.J.F.P.IALOMITA |
600.846,00 |
|
81.766,00 |
519.080,00 |
|
2. |
BANCA COMERCIALA ROMANA S.A. |
1.256.970,42 |
180.000,00 |
|
1.076.970,42 |
|
3. |
PRIMARIA FETESTI |
114.127,00 |
|
15.574,00 |
98.553,00 |
|
|
II.Creante bugetare |
|
|
|
|
|
4. |
D.G.R.F.P.PLOIESTI A.J.F.P.IALOMITA |
22.223,00 |
|
|
22.223,00 |
|
5. |
PRIMARIA TANDAREI |
1.753,76 |
|
|
1.753,76 |
|
|
III.Creante chirografare |
|
|
|
|
|
6. |
S.C. CERAM MATERIAL CONSTRUCT S.R.L. |
1.507.389,02
|
|
|
1.507.389,02
|
|
7. |
SC KWESTO SERVICE SRL |
4.059,41 |
|
|
4.059,41 |
|
|
IV.Salariati |
|
|
|
|
|
8. |
SALARIATI |
1.819,00 |
|
|
1.819,00 |
|
|
V.Asociati |
|
|
|
|
|
9. |
LUPU CONSTANTIN-FLORINEL |
12.019,00 |
|
|
12.019,00 |
|
TOTAL |
3.521.206,61 |
180.000,00 |
97.340,00 |
3.243.866,61 |
|
B. Cheltuieli de procedura
Cheltuielile de procedura decontate/propuse spre decontare pana la aceasta data, in conformitate cu dispozitiile art.121 pct.1 si art.123 pct.1 din Legea nr.85/2006, sunt urmatoarele :
· Onorariu lichidator 130.600 – lei ;
· Cheltuieli cu servicii la terti (contabil, cad., eval) 31.460 – lei ;
· Comision bancar 724 – lei ;
· Cheltuieli cu taxe si impozite 400 – lei ;
· Cheltuieli cu salarii si asimilate 0 – lei ;
· Cheltuieli materiale 0 - lei ;
· Cheltuieli cu energia si apa 0 – lei ;
· Cheltuieli cu publicitatea 1.794 – lei ;
· Taxa UNPIR 2% 9.164 - lei ;
· TVA de plata 28.872 – lei ;
· Sume restituite lichidatorului 2.000 – lei ;
· Sume distribuite 180.000 – lei .
_________________________________________________________________
TOTAL CHELTUIELI DE PROCEDURA : 385.014 lei.
Soldul contului colector la data de 27.05.2024, dup? decontarea cheltuielilor, este de 97.340 lei, propus spre distribuire celor doi creditori garanta?i.
Lichidator judiciar
Euroial Insol SPRL
|
____________________________________________________________________________________________
Nr.344/27.05.2024
RAPORT ASUPRA FONDURILOR OB?INUTE DIN LICHIDARE ?I PLANUL DE DISTRIBUIRE PENTRU DEBITORUL RELUPO COMPANY SRL
Lichidator judiciar: EUROIAL INSOL IPURL
Debitor: RELUPO COMPANY SRL
1. Soldul contului de lichidare :
Soldul contului la data de 07.06.2013 era de 0 lei .
2. Incasari din valorificarea bunurilor:
Au fost vandute bunuri din patrimoniul debitoarei, valoarea obtinuta fiind de 410.860 lei .
3. Men?iuni privind fondurile ob?inute din încasarea de crean?e :
Au fost recuperate creante ?i valori, in sum? de 67.656 lei.
4. Mentiuni privind veniturile din dobanzi : 1.838 lei.
5. Totalul sumelor aflate in contul de lichidare : 97.340 lei.
6. Men?iuni privind plata retribu?iei lichidatorului judiciar :
Prin hotararea Adunarii Creditorilor nr.1/12.12.2013 a fost confirmat lichidatorul judiciar si s-a stabilit un onorariu de 1.000 lei/luna, fara TVA, pe intreaga durata a procedurii, si un onorariu in cota procentuala de 2% din sumele ce vor fi distribuite creditorilor, ce poate fi renegociat dupa inceperea lichidarii.
Pana la aceasta data, onorariul nu s-a decontat integral.
7. Men?iuni privind plata cheltuielilor prev?zute la art.123 pct.1 din Legea privind procedura insolven?ei:
Cheltuielile de procedura decontate pana la aceasta data, in conformitate cu dispozitiile art.121 pct.1 si art.123 pct.1 din Legea nr.85/2006, sunt urmatoarele :
· Onorariu lichidator – 130.600 lei ;
· Cheltuieli cu servicii la terti (contabil, evaluator) – 31.460 lei ;
· Comision bancar – 724 lei ;
· Cheltuieli cu taxe si impozite - 400 lei ;
· Cheltuieli cu salarii si asimilate – 0 lei ;
· Cheltuieli cu carburanti si transport – 0 lei ;
· Cheltuieli cu energia si apa – 0 lei ;
· Cheltuieli cu publicitatea – 1.794 lei ;
· Taxa UNPIR 2% - 9.164 lei ;
· Sume distribuite - 180.000 lei ;
· Sume restituite lichidatorului - 2.000 lei;
· TVA de plata - 28.872 lei
___________________________________________________
TOTAL CHELTUIELI DE PROCEDURA : 385.014 lei .
8.Alte mentiuni :
Soldul contului la data de 27.05.2024 este de 97.340 lei, suma propusa spre distribuire creditorilor garanta?i, conform planului de distribuire intre creditori.
Lichidator judiciar
Euroial Insol IPURL